سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است
سرخط خبرها

فواید بی پولی برای سلامتی!

  • کد خبر: ۱۶۰۶۷۱
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
فواید بی پولی برای سلامتی!
بی پولی کاری می‌کند که با دیدن قیمت قند و شکر، قند هم برایتان تلخ شود و کمتر بخورید و دیابت سراغتان نیاید.

در خبر‌ها آمده بود که محققان چینی و آمریکایی دریافته اند که بوی ماشین نو سرطان زا ست. این یعنی اگر شما پول نداشته باشید، ماشین نو نمی‌خرید و سلامت شما در معرض تهدید قرار نمی‌گیرد. البته تحقیقات ما نشان می‌دهد بی پولی خیلی بیشتر از این حرف‌ها مفید است بنابراین در اینجا برخی فواید بی پولی برای سلامتی را مرور می‌کنیم.

شما اگر پول نداشته باشید، مجبورید مسافت‌های نزدیک را بدون وسیله نقلیه و پیاده طی کنید و برای رفتن به جا‌های دورتر شهر تا ایستگاه اتوبوس پیاده بروید. این باعث می‌شود چیزی به نام کم تحرکی را تجربه نکنید و از عواقب آن مثل چاقی و کاهش توده عضلانی در امان باشید.

آلزایمر هم تا وقتی زنده هستید سراغتان نمی‌آید، زیرا شما همیشه از مغزتان کار می‌کشید و تا لحظه آخر عمر، حواستان به سررسید و مبلغ قسط‌های وام و کالا هست.

کم پول که باشید به جای اینکه یک نوشابه گازدار ضرردار سر سفره بگذارید تا غذا از دهان و مری شما پایین برود،  با یک پارچ آب هم کارتان راه می‌افتد.

بی پولی کاری می‌کند که با دیدن قیمت قند و شکر، قند هم برایتان تلخ شود و کمتر بخورید و دیابت سراغتان نیاید.

بی پولی در این روز‌ها که قیمت بیشتر دارو‌ها نجومی شده است باعث می‌شود شما بی خیال خوددرمانی و مصرف خودسرانه دارو‌های شیمیایی شوید و به عرقیات گیاهی مثل عرق نعنا روی بیاورید.
بی پولی عادت بد دیرخوابیدن را از سر می‌اندازد، زیرا برای تأمین مایحتاج خانواده حداقل باید دو شیفت کار کنید و آن قدر خسته می‌شوید که هنوز سرتان روی بالشت نرفته به خواب می‌روید.

بی پولی سبب می‌شود سمت مصرف کوکائین و شیشه و هروئین نروید و معتاد نشوید. حتی باعث می‌شود سمت سیگار هم نروید یا اگر سمت سیگار رفتید به خاطر پولش هم که شده زود ترکش کنید.

در پایان امیدواریم که دانشمندان به زودی متوجه شوند که خوردن شیر و لبنیات و میوه و سبزی هم برای سلامتی ضرر دارد تا بی پول‌ها که قدرت خرید این چیز‌ها را ندارند، چند گام دیگر به سمت سلامتی بردارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->